HAPPY BIRTHDAY TO OUR LITTLE ONE!!! 01.11.2012






今日は娘の誕生日♪2歳になりましたー☆

デコレーションは夜な夜な旦那と作って完成させました!
結構気に入ってます。

朝から頼んでおいたケーキを取りに向かったのですが、
途中スクーターごと水たまりに落ちるというハプニングが起こり服がビショビショに。。
近くの子ども服屋さん(私の大好きな子供服セレクトショップ!)に走っていってワンピースとタイツを購入。

朱色のかわいいドレスが買えた私はお誕生日だしいいよね♡なんて!


Our daughter turned two today!
Can't believe how quickly the time has gone and how much she has grown up!
We made a load of stickers and stuck them together to make the number 2 for her.
Also we went to Primrose Hill to pick up a cake and check out the view on what was a beautiful autumn morning.
She fell in a huge puddle on the way so we had to quickly buy her a new outfit from  Elias and Grace.
It was a lovely day all round and happy birthday sweetheart! 











1 comment:

  1. メイちゃんおめでとー!!慣れてないかんじのピースが可愛い♪
    そして旦那様天才!!デコレーションめっちゃ可愛いです。
    KUHちゃんのアイデアなのかな?メイちゃんも喜んでたんじゃない?
    あまりに可愛すぎたので、コメント入力、入力までの道のりが大変だけど書き込んでしまいました!

    ReplyDelete