Christmas Present!





読んでくださっているみなさんご無沙汰しております!
なんやかんやクリスマスがあっという間に終わってしまいました~
遅くなってしまいましたがロンドンのイルミネーション!
一枚目はコベントガーデン。
2枚目は旦那の実家の近くにある街に飾られていたクリスマスツリー。
昼間見た時はなんかそっけなく見えたけど、夜はなかなかキレイに見えてた!
3枚目は娘がひとつ目のプレゼントを開けているところ!!
最初は大人しく開けてたけど、最後は「プレゼント~」と叫びながら人のまで開けてました。。
最後は娘がもらったプレゼントの一部。すでに炒めものを永遠としておりました。

ってか気付いたらすでに大みそか。。来年もよろしくお願いしまーす!!
よいお年を~

How are you all doing? Hope you had lovely Christmas holidays. 
I can't believe it's all over already!
I know it's a little late but here are some illuminations from Covent Garden, one from near my husband's parent's house and then a picture of our daughter opening the first Christmas present of the year.
First she was opening them nicely but then she started shouting for more and more presents and then opening other people's gifts!
Finally some of her lovely presents from her grandparents, her uncle and her auntie.










No comments:

Post a Comment